woensdag 22 maart 2017

[p] We All Love Setjes!

Hoi hoi!

Ik zat van de week eens te kijken in mijn zadelkast, om inspiratie op te doen voor mijn nieuwe blogpost. Wat zou nou leuk zijn om over te schrijven en te delen met jullie?
Eigenlijk heb ik het grootste gedeelte al gehad, wat ik dagelijks gebruik.

En om nou een week geen blogpost te hebben, gaat ook tegen mijn gevoel in.

Zoals de meeste van mijn lezers weten, werk ik in een geweldige Ruitersportzaak in Friesland.
Iedere dag dat ik werk, denk ik weleens: oh... dit MOET ik hebben!!
De zomercollectie's hangen nu net in de winkel en ik kan je vertellen: ik word er zo blij van!
Het liefst koop ik de nieuwste setjes van ANKY, PK, La Valencio, Eskadron...
Helaas, aan alles hangt een prijskaartje en kan ik niet alles kopen.

Maar vorige week kon ik mij echt niet inhouden. Wat er toen binnenkwam, dat moest ik echt hebben. 
Past precies bij mijn zomer-outfit die ik sinds vorig jaar aan het samenstellen ben.

Vorig jaar kreeg ik een heel mooi zadeldekje van mijn moeder.
Prachtig donkerblauw met een oranje rand, van Schockemohle.
En omdat ik deze kleurencombinatie zo mooi vond, heb ik bij Equest een oornetje laten maken in dezelfde kleuren als mijn zadeldekje.


De kleuren staan echt super sportief bij Athos!
Het oornetje bevalt goed. Wanneer het hard waait, krijgt Athos hem om.
Zo heeft hij niet zoveel last van de wind, en heb ik een goed excuus om deze set verder uit te bouwen.

Waar was ik gebleven?
O ja!
Mijn nieuwste aanwinst! 

Het heerlijke softshelljasje van La Valencio!
Het jasje heet Sportive Softshell Jack Hunter.
Sportief is het jasje zeker. En hij zit zo fijn.
Winddicht en waterafstotend volgens mij, gewoon de ideale trainingsjas voor iedere ruiter en amazone.
Lekker licht van gewicht, twee zakken met ritssluiting en... blingbling op de achterkant! 
Het jasje kost € 79,95 euro. 

Stiekem ben ik al aan het "rondneuzen" of ik nog meer kan vinden wat bij onze set past.
En laat er nou bij La Valencio ook een perfect bijpassende polo zijn!
Oh jee... Die moet ik ook hebben natuurlijk!

Groetjes Devica

Geen opmerkingen:

Een reactie posten